En mycket trevlig helg!

Den här helgen har varit så händelserik att den så här i efterhand känns som en riktig semester! Det känns väldigt länge sen jag jobbade. Ha ha!

På fredagen hämtade jag upp Camilla efter jobbet och så for vi till Sollebrunn. Vad gjorde vi då där? ;) Jag träffade en kvinna som vägleder människor kan man säga. Jag har ju redan en ypperlig terapeut sen många år tillbaka och känner mig tillfreds med att jag vet att han dels känner mig extremt väl och vad just jag behöver såpass bra att han i kombination med all kunskap han besitter, nästan alltid har svar på mina frågor. Och han kan nästan alltid ge mig redskap som hjälper mig hjälpa mig själv. :)

Kvinnan jag träffade är ett erkänt duktigt medium. Och min förhoppning var (så klart) att mamma skulle komma till henne. Och det gjorde hon. I alla fall så är jag väldigt säker på det just pga sättet mamma uttryckte sig på genom mediumet - vad hon sa, vilka ord och uttryckssätt hon använde etc. Att mediumet dessutom sa saker OM mig - utan att jag gett henne saker att gå på - som är väldigt specifikt för just mig och knappast går att härleda till någon annan, ökade mitt förtroende för henne radikalt! Hon var helt enkelt oerhört duktig på det hon gjorde och sen får var och en bilda sig en egen uppfattning om vad man vill och kan tro på.

På lördagen for jag, Neo, Natasza och hennes son Caspar till Leklandet. Det var första gången vi var där och Oooboy vad roligt det var! Kan verkligen förstå att barn har roligt på sådana ställen! Många timmar blev det och efteråt var både jag och Neo helt färdiga! :)

På söndagen kom syster, bror, far och systers son Elliot på besök. Herre Gud va go Elliot är! En liten tjockis - precis som bebisar ska vara och otroligt söt!

Jag bjöd min familj på skaldjurspaj och hallonmouse till efterrätt. Vääääldigt mycket efterrätt blev det!! Vi var nog väääl mätta allihop efteråt! Ha ha!

Tja, nu sover Neo. Det har varit en händelserik helg för honom också. Hans mamma ska också nana nu!

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0