Bråda dagar!

Varför sitta hemma och vara sjuk när man kan jobba? Ibland undrar jag om jag är från vettet. Måndagen efter nyår satte jag av för att jobba - i Åmål - sjuk. Det var ingen hit men jag fixade det ändå tack och lov!

När fredagen kom, så for jag och Neo till Mellerud och träffade Camilla och Jeanette. Jag var fullständigt utslagen men de senaste månaderna så har jag varit det varenda gång eller så har det tillstött andra hinder av olika slag, så jag kände att jag struntar i det!

Jätte trevligt så klart och Camilla hade bakat sina supergoda nyttiga scones! To die for!! Lovar!!

Veckan som var så har jag faktiskt börjat jobba i Trollhättan igen. Var lite nervös för det IOM att jag sålde där såpass hårt för bara ett år sen. Jag var lite orolig för att det inte skulle finnas tillräckligt många potentiella kunder men döm om min förvåning när det faktiskt gick riktigt bra!

Håller tummarna för att lyckan ska hålla i sig!

Idag köpte vi Neos potta!! Vi ska ta det jätte lugnt och mer på ett lekfullt sätt, och förhoppningsvis lite kul sätt, försöka göra det till en naturlig del i vardagen. Det innebär att bara testa den än så länge och se vad som händer när han sitter där. :)

Dags att kika lite på teven!
Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0