Träning som ger resultat!

Nu blir detta kanske lite av ett skrytinlägg men det kan inte hjälpas - jag är så stolt över mig själv! Och handen på hjärtat så är ju knappast det något negativt!

Jag måste nog säga att jag varit i rätt bra form en gång i tiden. Jag fick en riktigt bra placering i Tjejvättern och har alltid varit väldigt stark för min vikt vilket gjort att jag kunnat utföra träningsmoment där man bär upp sin vikt på olika sätt sim ex via armhävningar, chins och dips. Det var liksom min lilla grej - min stolthet.

Men med barnafödande, en svårt sjuk mamma osv, så har jag inte prioriterat att hålla mig i form direkt.

Så jag tog tag i det för ett par veckor sen och orkar snart redan lika mycket som jag gjorde när jag tränade som mest! Kroppen har ju ett muskelminne som gör att man lättare kommer i form om man en gång varit vältränad men inte trodde jag att det skulle gå så här fort!! Jisses!

Ja ja... Nog med skryt. Snart blir det förmodligen en snabb promenad med Natasza, på torsdag ska vi på min kusin Fridas student och på fredag far jag upp till Mellerud med Neo för att träffa Natasza och hennes son. Picknick, öppna förskolan och promenad, står på schemat vad vi vet än så länge. På söndag far jag och Neo till Hunnebo och träffar far och syskon för att hjälpa till med att fixa med båten.

Späckat schema, om ni frågar mig! Nu får jag skynda mig att göra mig i ordning för promenad!
Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0