Jag överlevde! (Peppar peppar!)

Ja vet du vad!? Jag har haft magsjuka! Men jag har iaf inte spräckt - vad blir det nu - hm... 28-års gränsen. Mao så behövde jag aldrig s-y. Och de flesta av er vet väl vid det här laget att jag är kraftigt Emetofobisk!

Den stora bekräftelsen på att det inte var en vanlig magkatarr (som kan bete sig skrämmande likt!!!), var dels att jag sålde hos en magsjuk familj dagen innan samt att Neo kräktes på dagis dagen efter att jag blev sjuk.

Hade också lite symptom dom inte riiiktigt stämmer överens med hur magkatarr brukar bete sig hos mig. Frossa var ett av dem. Total utmattning var ett annat. Det var nog ett under att jag faktiskt inte behövde s-y!

Men men... Livet består (förhoppningsvis) av många fler dagar så jag kommer nog testas vid några fler tillfällen, gissar jag på.

Idag gjorde jag Bia-mätning och tjohejsan vad det har hänt saker för fröken! 1,8 kg i rena muskler har hon ökat. Och IOM att jag knappt ökat ngt i vikt alls (300 gram totalt), så måste jag alltså ha gått ner i fett rätt kraftigt. Härligt härligt!!

Imorgon fyller sambon den ärofyllda åldern av 43 år. Han vill som vanligt inte ha kalas - trodde han skulle jobba men så blev det inte ändå. Men kalas orkar han inte ha ändå. Ja ja... That is his lost!

En sväng ut med barn och väninna blir det iaf imorgon - och bio med sambon på kvällen.

By the way - Neos vokabulär har ökat MARKANT på bara ett par veckor!! Jisses vad snabbt det gått!!!

See ya!
Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0