Hård träning Med Pre-Workout??

Testade en liten flaska av Nutramino vid namn Pre-workout för några dagar sen och fick en förvånansvärt bra effekt. Så bra att jag blev lite misstänksam till innehållet. 


Jag reflekterade inte nämnvärt mer över det förrän jag testade den igen.... igår. Jag var lite seg och tänkte att jag testar och ser vad som händer. Liksom första gången, så började det sticka lite i huden och plötsligt fick jag oanade krafter. Jag körde riktigt hårt....JÄTTE hård Spinning i 60 minuter!(!!!) Efter det kände jag fortfarande att jag hade mer att ge och körde därför hård styrketräning i ytterligare 60 minuter!(!!!) 

Idag var jag märkligt pigg i kroppen trots gårdagens hårda TVÅ timmar långa pass och tänkte att ....tja... jag kör väl lite idag också då! 

Kunde inte låta bli ytterligare en sån där liten flaska och stickningarna i huden kom nästan direkt. Jag körde drygt 60 minuter RIKTIGT tung Crosstrainer trots gårdagens hästpass på motionscykeln!!! 

Känner mig märkligt pigg fortfarande men har nu tagit beslutet att inte fortsätta ta den lilla shoten igen förrän jag vet exakt VAD jag häller i mig som hittills gett mig SÅ jä-la stor effekt!! Det gav mer effekt på ett märkligt sätt än jag kan få av en mild fylla (dricker mig aldrig jätte full) och det känns märkligt att man kan få så stor effekt av ett tillåtet preparat! 

Jag ska försöka ta reda på vad 17 detta ÄR och vad det gör med kroppen! 

Ta hand om er och kolla upp produkten först ni ock om ni vill testa den! ❤️🙏 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0