Första passet sen influensan slog till

Första passet på ungefär 1,5 vecka var tungt - riiiiktigt tungt! Man märker ganska snabbt att musklerna fått arbeta på ett annat sätt när man var sjuk och därför snabbt tappat den styrka man hade innan. 


Jag har till exempel lärt mig att den feber man arbetar upp när man är sjuk, orsakas av att musklerna vibrerar. Och den frossa man känner, är kroppens sätt att "be om hjälp" för att klara detta. (Man tar ju gärna på sig något varmt när man fryser) När vi sen svettas, är då kroppen försöker få ner febern igen.

Intressant det där om ni frågar mig! 😊 Hur som helst så var det riktigt tungt idag. Jag hade iofs inte väntat mig något annat heller... 😉


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0