Vart tog sommarvärmen vägen?

Så fyller man 42 år imorgon! Var faktiskt tvungen att räkna! 😂 Ha ha! Födelsedagen blir inte olik någon annan dag. Kanske unnar jag mig någon god lunch på jobbet. Men inget annat. På söndag däremot, tänkte jag bjuda på lite fika. 😊 Fyller ju inte jämt så det blir bara lite tårta och kaffe. 


På lördag åker vi till Jonas bror Fredrik och hans familj i Kinna. Det ska bli jätte trevligt och förhoppningsvis grillar vi! Mums! 

När jag ska hinna baka inför söndagen däremot, är lite av en gåta! Ha ha! Kanske blir tårtan lite av ett halvfabrikat med färdigköpta tårtbottnar och kakorna köpta. Vi får se. Nu ska i alla fall vovven rastas innan det är dags för mig att sätta mig på cykeln och trampa till jobbet! 

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0