Det tar sig!

(null)

Jag gör saker nu som jag aldrig vågade förr och som jag nu inser att jag lätt hade klarat ...om jag bara hade vågat. Jag skulle kunna bli bitter över min rädsla.. men istället inser jag att den där lilla rädda Johanna, inte hade något val. Jag hade ingen annan möjlighet än att bli rädd. Och istället njuter jag av vad min kropp faktiskt kan prestera... 

(null)

(null)

(null)

Cup i Alingsås! Undrar om de vann? 😃

(null)

Nytt underställ från clubkompisens föräldrars klädkollektion. 😃

(null)

Det kan aldrig bli för många medaljer! 😂😂😂 Denna från Vänersborgs cup. 

(null)

Ännu en medalj. 

(null)

No words needed...tshan säger allt 😂 

(null)

Däremellan längtar man tillbaka till High Chaparral. ❤️

(null)

Sötnos! ❤️

(null)

Snart 16 (!!!) år! ❤️

(null)

Fredagsmys! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0