Jobbstart

Ja så var man igång med jobbandet igen och det Känns ju rätt okej faktiskt så länge man har okej adresser att gå på. :) Efter jobbet och lunch i magen så for jag till gymmet. Sen var det promenad med vovve på schemat och sen disk och tvätt. Puh! Neo var på förskolan första dagen efter sommaruppehållet idag. Nyfriserad var han och for sen efteråt, glatt iväg med sin pappa och farmor på shoppingtur. Dagen har sannerligen varit lång idag. Hoppas hoppas få många timmars sömn så jag orkar jobba imorgon också. :) Skolstarten närmar sig med stormsteg! Spännande och läskigt på samma gång! Hoppas och ber att jag inte tagit på mig mer än jag orkar!!! Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0