Tjyvstart!

Jag har tjyvstartat lite med matten - ja repetition alltså, dvs sådant som jag redan "ska" kunna. Eftersom det var drygt 10 år sen jag läste, så insåg jag att det skulle vara en bra idé.

Jisses vad mycket jag glömt! Framför allt alla regler! Det blir en hel del pluggande i helg kan jag lova!

Jag har iaf fjäskat mig till att slippa komma på introduktionsdagen IOM att jag trots allt har ett jobb att sköta också. Det blir väl häftigt annars att vara med 8h på den och sen fara iväg och jobba. Och har man precis återgått från sjukskrivning pga utmattning bl.a. så är det nog en bra idé!

Nu ska jag återgå till mina kvällsrutiner, dvs bl.a. att läsa några bloggar. ;)

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0