En trevlig helg igen!

Den här helgen har hittills varit väldigt trevlig måste jag säga! Vi skulle iofs egentligen varit på kalas hos min syster IOM att både hon och min bror snart fyller år. De brukar slå ihop sina födelsedagar och ha kalas samtidigt. Men min systers familj har haft magsjuka och eftersom jag har en RÄTT skapligt kraftig Emetofobi, så vågade jag inte åka dit.

Istället bakade jag två sorters lussebullar, lagade mat, åkte pulka med Neo Natasza och Caspar och filade både i backen och efteråt. Sen tvättade och städade jag lite.

Idag var det tänkt att jag och Natsza skulle shoppat loss lite men jag var så trött att jag bara skjutsade henne till affären och sen for till Apoteket själv. Innan, hann jag dock beställa nya IPhone 5!! Ska bli spännande! Den kommer på tisdag troligtvis! :)

Ikväll ska Neo hem till sin farmor i ett par timmar medan hans mamma och pappa går på bio. Ska bli mysigt så klart!

Som väl är, så ville Jonas bror David gå en långpromenad med Aslan idag för det vette tusan om jag hade orkat!

Nu ska här iaf slappas så man orkar med morgondagens arbete i Alingsås!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0