Semeeeester!

Nu äntligen är den här! Dvs min semester! :D Förvisso måste vi spara nästan alla slantar vi har eftersom hösten kommer vara så osäker ekonomiskt men bara att slippa all press kring jobb (tills man får nästa lönespec iaf), är så läkande som det kan bli!! Har varit i Mellerud på Kanalyran och träffat mina vänner, fyllt år och varit på fin kusinträff i Lysekil. Idag for vi till Lysekil och gick till Havets hus som Neo tyckte var väldigt spännande. :) Vi har planer på att åka till Liseberg någon dag när det är fint väder, kanske även Skara sommarland. Men så har vi också en hund, katt samt egen träning som vi inte vill slarva med nu när både jag och sambon kommit igång med den så bra. Denna vecka ska jag (och Neo) även baka eftersom jag ska ha lite kalas nu på lördag. Med betoning på lite, eftersom jag inte fyller jämnt. (37) Idag råkade vi även ut för en lysande oljelampa - som tur är så hände detta när vi praktiskt nog, nästan var vid Biltema så det blev snabbt åtgärdat. Men det kunde ha slutat illa! Apropå bilar - Jonas har tvättat sin nya fina bil för första gången nu. GISSA om den är ren nu! Ha ha! En bil har sällan varit så välvårdad! Hi hi! Ja ja... :) Imorgon blir det träning samt bakning för hela slanten! :) Det ska bli riktigt kul! Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0