Dagens schema

07 Upp med tuppen
08 pappa kommer för att passa Neo medan jag jobbar på fältet eftersom Förskolan är stängd.
08 åker och jobbar
09 svänger in till Ica för att fixa fika som är stängd! Stressas upp onödigt mkt av detta!
14 Handlar lite efter jobb i Alingsås
14:30 promenad med Aslan
15 sticker och tränar
16:30 Lagar mat till otröstligt hungrig son
Skiter i disken!
Otröstlig son fortfarande! Väldigt hängig! Oroliga föräldrar. Är han sjuk?
Hostar snuvar somnar i min famn en stund
18 Ledsen och hängig son än. Trugar till sist i honom en smörgås och massor av mjölk. En förvandling sker! Fortfarande snuvig och hängig men betydligt piggare. Kontenta - vätskebrist i kombination med förkylning.
21 Ge vovve och pisse mat
Och under hela dagen har Neo inte kissat i byxan en enda gång!
Superstolta föräldrar!
Nu får jag väl ändå tycka jag gjort mig förtjänt av lite vila??? Eller ja just det ja - det har jag ju alltid - oavsett vad jag gör! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0