Full farrrt!

Med tanke på hur många timmar jag lagt ner på den där Derivatan, så skulle man ju tycka att jag borde kunna den utan och innan nu. Men det gör jag inte! Sista två sidorna av veckans 13 sidor, gjorde jag igår kväll. Har väl iofs fattat det mesta nu, men tricket är ju att komma ihåg även om en vecka och fatta vad frågan kräver vid provdatumet och för att göra det, behöver jag repetera - något som jag inte hinner göra IOM att jag knappt hinner göra klart varje kapitel till nästa lektion.

Men men - hoppas det löser sig!

Lite roliga saker händer snart också. Har försökt minimera allt umgänge men det är så klart inte kul att bara kapa det sociala. Men jag har inte så mycket val, känns det som.

Nu på lördag ska vi syskon iaf hem till pappa. Han ska bjuda på lunch så det blir trevligt! Nästa helg igen, ska vi hem till familjen Corneliusson på middag, sen har vi oktobermarknaden i slutet av oktober, högskoleprovet lördagen innan och några födelsedagar. Så vi kommer helt klart ha att göra ändå!

Nu är det snart dags för mattelektion igen! Dags att börja göra sig iordning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0