Härlig söndag!

Idag blev det en spontan tur till Skräcklans lekpark med Neo Natasza Jeanette och våra barn. Sen for vi in till stan och tog en snabb fika.

Till saken hör nämligen att en av dessa damer chockat mig med att plötsligt flytta från trygga Mellerud till Vänersborg! Natasza alltså. Ja det blev ju väldigt mycket prat om detta så klart. En sak är ju iofs klar - det kommer bli mycket lättare att träffas och Neo och Caspar kommer kanske lära känna varann lite bättre! Jätte kul så klart!

Början på dagen präglades av matte, matte.... och lite mer matte. IOM att far min nu är utomlands, så fick jag utnyttja resten av min martekunniga släkt - dvs min farbror Bill. Men i veckan kommer jag nog ringa min lärare titt som tätt! ;)

Det känns lite bra iaf för nu är jag snart färdig med kapitlet och kan börja repetera - något jag inte hann alls inför förra provet! Jag tänker så klart inte ta ut ngt i förskott - vi ska hem till familjen Corneliusson på middag nästa söndag också så det kommer vara fullt upp!

Iaf man inkluderar jobb, träning, vovvepromenader, matlagning, kompleteringsinhandling av ex mjölk etc, diskningar, tvättande osv osv osv... Sen måste jag lämna in min "livstidsgaranterade funktionella gps" på service eftersom den slutat fungera!

Men... Det allt det där löser sig väl! Nu känner jag att jag redan här börjar stressa upp mig och det har jag ju lärt mig den hårda vägen - inte är så himla bra!

Ja ja... Nu är det dags att varva ner - inför ännu en arbetsdag!

See ya!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0