Rätt okej men stressig dag

Igår var det mattelektion igen. Funka rätt bra, tycker jag. Tror jag fattat det mesta nu i alla fall. Men det blir en hel del repetition imorgon. Söndagen faller bort då vi är bjudna hem till familjen Corneliusson på middag men jag är inte överdrivet orolig. Tror jag kan fixa det ändå, hoppas jag.

Idag har jag tränat, veckohandlat på Maxi, handlat sushi och pizza, och fredagsmyst med familjen. Rätt mycket godis blev det idag. Och en liten dutt matteplugg. Ja ja bättre än inget. Imorgon hoppas jag plugga desto mer och kanske komma ut på en shoppingtur. Vi får se vad som hinns med.

Nu ska jag iaf läsa bloggar och sen precis som guldklimpen bredvid mig i sängen - sova!

Nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0