Slutkörd

Ja det är väl inte direkt ett ovanligt tema i min blogg.

Fick svar från förskolläraren igår och snacket rörde inte mig öht. Herre Gud vilka missuppfattningar det kan bli ibland! De visste tydligen redan om mina speciella arbetsförhållanden, vilket jag totalt glömt bort att jag berättat om. Men skönt att det är utrett iaf!

I torsdags skrev jag matteprov, som sagt. Hög på adrenalin (och koffein), så tänkte jag efteråt att det häääär måste jag ju utnyttja och for iväg en sväng till ett villaområde för att jobba.

ATT jag aldrig lär mig!! Jag sålde ingenting och for hem och kände hur början till utmattning gjorde sig påmind. Suck! Risken är att jag pga detta, bränt ut mig så det i te kommer funka på måndag!

Fredagen blev nog ett bevis på exakt hur illa det var när jag mitt i träningen plötsligt började må illa och var tvungen att lägga mig ner. Kände mig svimfärdig. Det ironiska är att jag just få inte kunde förstååå hur det kunde bli så. Så här i efterhand så kan man nog tycka det vore märkligt om jag INTE fått något posttraunatiskt symptom.

What Ever! Nu ska vi snart iväg till Uddevalla och kika på lite saker till hemmet. Imorgon ska jag nog träffa Natasza och ta en fika med henne. Men flest en sväng till Jonas mamma som skaffat sig en ursöt liten kavalier king Charles spaniel valp.

See ya!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0