Full fart!

Ibland fattar jag inte vad som händer då och då - ibland har jag alla odds emot mig - trött och sliten, för lite sömn, för lite mat, för mycket stress och för mycket att göra. Och ändå sålde jag bra idag!

Var visserligen speedad på både socker och adrenalin, vilket jag bittert erfarit sen tidigare - snart kommer ge mig en portion magkatarr eller huvudvärk, antingen idag eller imorgon.

Men men... En sak i taget. Ska verkligen försöka behålla lugnet - vilket innebär att jag bör ta det väldigt lugnt så att jag kan BLI lugn - och inte hetsa upp mig för småsaker - som att ex vår lokala tidning gör gratis reklam för mitt jobb. Är ju inte varje dag det sker! Man kanske borde sälja på här i stan medan rubriken ännu är färsk i minnet hos folk!

Träningen går också bra. Har fått en fasansfullt massa beröm av min coach och gör ganska stora personliga framsteg. Som vanligt har jag svårt för att vila i att jag duger och IOM att jag trots allt har en del genetiska fördelar i styrka, så kan mina tävlingsnerver väldigt lätt väckas även där. Att det ska vara så vansinnigt svårt att älska sig själv som man ÄR!!

Ja ja. Jag ska sätta mig med matte efter jobbet idag, hur nu det ska gå eftersom min käre sambo praktiserar och jobbar kvällar den här veckan, vilket innebär att jag har en underbar liten snart 3-årig son som också kommer vilja ha uppmärksamhet ikväll!

Det får bära eller brista! Nu ska jag försöka få ner min adrenalin-nivå i blodet, efter den här lyckosamma dagen! ...hur nu det ska gå till!

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0