Full fart!

Förskolan vill ha jobbschema - måste fixas! Ringa chefen, fixa fixa!

Jobba jobba jobba! Hällevadsholm denna vecka. Funkar bra.

Chefen berättar att 5 kunder (!) har ångrat sig från en av mina tidigare arbetsveckor! Guud vad jobbigt!
Ovissheten om min inkomst i slutet av denna månad är inte avslappnande och jag får snällt vänta på lönespecen som ska dyka upp imorgon. Stress stress stress!

Matte-läsning Och -räknande! Ringer pappa för att få hjälp med tal jag inte fattar, beskrivningar som är som grekiska för mig. Inte heller alltid lätt att fatta med en liten 3-åring som söker uppmärksamhet!

Gå långpromenad med Aslan, gör middag på laxen Jonas kompis så snällt kom med till oss igår! Blev riktigt bra!

Diska upp!

Pusta ut framför teven. Ladda inför ännu en arbetsdag, plugg och mattelektion på torsdag - får nog tillbaka provet (ve och fasa!), plugga ännu mer och sen ladda inför helgen - Ullared! Tjohooo! Ehum - hur jag nu ska orka - men 14 presenter och julklappar måste inhandlas, lika bra att få det gjort direkt!

Dags att slappna av, med Neo bredvid mig i sängen, på väg mot ännu en dag...

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0