Planer

Oj oj oj vad det var jobbigt att få ihop ordrar i veckan! Först i slutet av arbetsveckan fick jag reda på att någon ur konkurrerande verksamhet, dragit på sig en tidningsartikel bara veckan innan. Visserligen var det hela tydligen ett missförstånd. Men en tidningsartikel är alltid en tidningsartikel och brukar missgynna alla i samma bransch i form av ökade ångrar etc. Otroligt frustrerande! Själv har jag ju ökat kvalitén på mina ordrar med säkert 50%!!

Nu har jag ju iofs dessutom rusar igenom de flesta kommuner i min direkta närhet flera gånger senaste åren och behovet av brandsäkerhet börjar bli mättat. Det gör att jag tvingas söka mig mycket längre bort, vilket innebär längre bilresor och i värsta fall - övernattningar. Det senare är som kanske redan är bekant, inget alternativ för mig som är mor och vill vara hemma hos min familj efter jobbet.

I mars ska jag iaf söka in till högskolan tack och lov!! Skönt att se ett litet ljus i tunneln!! Men fram tills att jag börjar i höst (om jag kommer in), anar jag att det kommer bli ganska tufft!

Idag så har jag som vanligt på fredagar, tränat med pappa. Stackarn har tappar bort sin hem-nyckel så han håller på att leta febrilt efter vart han jan ha tappat den!!

Träningen går iaf suveränt just nu!! Visserligen har jag nog lagt på mig ett par kilon men jag anar att mycket är muskler med tanke på hur bra det går. :)

Snart dags att rasta vovven innan fredagsmyset börjar med min lille son innan hans far ska iväg och jobba!
See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0