Förkylning på G

Jahap! Här ligger man med begynnande förkylning - för typ tredje dagen i rad. Men nu känns den lite värre så det finns väl en risk att den bryter ut nu. Suck!!

Igår fick vi dessutom hämta Neo på förskolan eftersom han hade lite feber. Jonas var också lite krasslig.

Efter myyycket pusslande så fixa vi så jag kunde lämna in min bil på verkstan, samtidigt som Neos farmor passade Neo och elektrikern kom och började fixa med allt han skulle fixa. Sen hann jag precis hämta bilen innan jag skulle iväg till mitt möte på Högskolan med syokonsulent.

Att bilen är ett kapitel för sig och att jag förmodligen håller på att bli lurad på mer renovering än den behöver, går jag inte in vidare på.

Istället nöjer jag mig med att informera om mina kommande planer!! Syon sa nämligen att jag lätt kommer in på Ekonomprogrammet i TROLLHÄTTAN på mina betyg!! Men det som var riktigt kul att höra var att den som kom in på Ekonomprogrammet med lägst högskolepoäng i höstas, hade 0,6!! Jag har dubbelt så högt resultat!

Nu hoppas jag förvisso på att det inte sker någon form av utgallrande där gymnasieelever har förtur. Men det tycker man ju att syon borde ha informerat om i så fall. Jag ska ringa henne och höra om detta imorgon för säkerhets skull! Men man kan lugnt säga att jag iaf känner mig hoppfull!!! :)

Jag hade rätt okej självförtroende i skola osv för några år sen men har känt mig allt mer bortkommen och någon slags inlärd hjälplöshet - dvs att det är inget för mig. Men nu har ett litet ljus tänts igen! Hoppas jag kan förvalta det väl och på ett bra sätt!

See ya!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0