Kanske världens bästa ansiktsprodukt (enligt mig)

Idag fick jag äntligen hem mitt älskade cerum som jag lyckats bli smått beroende av. Inte så billigt minsann men ack så bra!

De hade sålt slut på lagret men jag betalade för en paket och de lovade mig att skicka den så fort den kom in i lager igen.

Så nu vill jag tipsa om www.hudoteket.se
Anledningen är bland annat en riktigt fin goodiebag som jag fick för att jag fått vänta. En sminkväska full av prover samt ett läppbalsam! SÅ ska det gå till!

I vanliga fall levererar de dina varor inom högst ett par dagar och bifogar alltid ett par andra prover.

Så har du råd att lägga lite extra - de är inte jätte billiga dock, så investera i detta cerum!! För mig räcker det i minst ett halvår eftersom det är extremt drygt. Så i slutänden så blir det inte dyrare än andra mer vanliga ansiktscrémer och liknande. Sen skadar det inte heller att det inte är djurtestat och helt fritt från farliga kemikalier!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0