Jobbiga samtalet avklarat

Idag pratade jag (äntligen) med min chef och lade korten på bordet. Det känns helt okej nu. Hoppas att det är en äkta känsla och framför allt bestående.

Nu vet de att jag ämnar läsa till hösten och jag passade på att fråga om jag har möjlighet att arbeta lite extraknäck under tiden och det var inga problem.

Men jag är tveksam till om jag kommer orka jobba på samma ställe under studietiden. Det vore så klart optimalt om jag orkade det men vi får se. Jag kommer nog söka andra jobb samtidigt som jag läser för att ev få jobb till sommar"lovet".

Nu är det nya tider på G och i en försiktig förhoppning, fullt av ödmjukhet, så tror jag att jag kan vara på rätt spår nu....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0