Matteplugg!

Snacka om att få bekräftat hur illa stresshormoner påverkar kroppen. När jag satte mig med matteboken för första gången på några veckor, så märkte jag en jätte stor skillnad!

Faktum är att jag har räknat flera sidor i boken utan att ha behövt ringa ett enda samtal till min pappa! Det känns underbart!

Den där mardrömmen gjorde med andra ord susen, då jag tog itu med det hela redan dagen därpå! :D (jag drömde att jag satt på en föreläsning med mängder av folk i salen och föreläsaren beskrev ett matematiskt problem i ekonomin varpå jag hörde ett sus av glada röster omkring mig som sa ungefär "ahaaaa! Ja men det där känner jag igen!!".... Jag fattade ingenting!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0