GLAD PÅSK!

Vi har en händelserik Påsk framför oss! Imorgon ska vi ha Påskmiddag mm med barn och vänner hos Therese och Patric. Kommer bli riktigt roligt! En brakmiddag blir det nog eftersom alla drar sitt strå till stacken så att säga! 😀

På Påskafton blir det mycket pyssel, att åka runt till alla Neos kompisar med påskbrev och så kommer Neos farmor och farbror på besök. 

Påskdagen är vigd åt att fixa min bil eftersom jag måste besiktiga min bil på tisdag då jag får körförbud dagen efter! Skratt! 

Annandagen ska vi tillsammans med nya och sedan många år kända vänner och barn, åka till Leklandet! Kommer bli highlife!  😀😊

Aslan ska få vara på semester hos Neos kusin under helgen. Så slipper han vara ensam och får mängder av kärleksfull uppmärksamhet. 

Det har varit hysteriskt stressigt i några dagar. Dessutom har Neo sovit dåligt (mor och far sover med andra ord inte heller så bra då 😉) så jag hoppas det blir ändring på det i natt. 

Hur som helst...Glad Påsk kära vänner!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0