Hos tandläkaren för tredje gången i sitt liv! :-D



Tänderna var jätte rena och fina, tandläkaren bedyrade på allt han höll heligt, att tandfen inte skulle glömma Neo. Annars har han direktnummer till henne om hon inte kommer när första tanden faller! ;-) :-D 💗💗💗

Imorgon far vi till Liseberg, strax efter att jag varit hos sjukgymnasten för att få reda på vad som hänt min rygg. Gissa om vi har en 5,5-åring som ser fram emot Liseberg!! 😀💗

Och på lördag åker vi till Danmark! Den resan ser i alla fall mor och far fram emot! Dagen efter ska jag träffa mina vänner på en dagsutflykt, veckan efter blir det middag och skojiga lekar med vänner och sen börjar Neo förskoleklass! 😊💗💗💗 Spännande!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0