Nyttiga dagar....för några av oss i alla fall! 😂

Den här veckan har hittills gått bättre än jag kunde ana. I alla fall för mig! Jonas ringde redan på måndagen från jobbet och sa att han inte kan jobba med dåligt tålamod. Och så åt han x antal smörgåsar när han kom hem! Ha ha!

Själv har jag hållit mig till planen. Och nu är det bara ett par dagar kvar! 😀 De där dadel-chokladbollarna har bakats i flygande fläng och har vid många tillfällen varit räddaren i nöden! Jag vill helst inte gå hungrig eftersom jag tränar ganska mycket men ett kilo hit eller dit i sluttande riktning för ju inget!! 😀 

Helgen blir mysig! På lördagen ska vi till Leklandet tillsammans med våra vänner och deras barn och på söndag börjar Neo i simskola. Vi får se om vi hinner spela lite fotboll innan men det är tveksamt! 

Nu ska här i alla fall vilas!
See ya! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0