En RIKTIGT bra gym-dag!! 😃

Idag cyklade jag till gymmet och körde rygg och biceps, som vanligt pĂ„ mĂ„ndagar. Jag har Ă€ndrat lite i min trĂ€ning. Jag cyklar till och frĂ„n gymmet istĂ€llet för att köra dit, jag kör bĂ„de spinning OCH crosstrainer pĂ„ onsdagar (utöver resorna till och frĂ„n) istĂ€llet för enbart spinning. Mycket tuffare trĂ€ning alltsĂ„. PĂ„ fredagar kör jag rygg, axlar och triceps som vanligt men betydligt mer eftersom jag kör all bentrĂ€ning pĂ„ onsdagar, om man bortser frĂ„n resan till och frĂ„n samt 15 minuters uppvĂ€rmning pĂ„ cykel varje gĂ„ng. 

Det Ă€r UNDERBART nĂ€r man mĂ€rker hur kroppen tar till sig trĂ€ningen och utvecklas!! Det yttersta beviset pĂ„ att jag Ă„terhĂ€mtat mig rejĂ€lt nu, efter all stress som prĂ€glat mitt liv i mĂ„nga Ă„r. 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0