Seg dag!

Idag har vi inte gjort många knop! Neo fick simma lite på Simskolan men thats it. Resten av dagen har vi legat och tittat på film. Neo har också varit trött idag. Det tar hårt på krafterna att leka en helkväll med kompisar, sin egen pappa och kompisarnas pappor. 

Gårkvällen blev riktigt lyckad! Alla verkade tycka om varann och hade riktigt roligt! Det kunde inte bli så mycket bättre! Spelet Sanning eller komsekvens blev en succé! Följderna av några av konsekvenserna syns om man tittar noga på några av fotona i bildregnet! 😂😂😂

Maten blev också bra och för första Gången kanske någonsin, så hade jag inte gjort ungeför dubbelt så mycket som gick åt! Ha ha! 

Imorgon börjar en ny vecka och den börjar hårt. Till verkstan och lämna in bilen som inte gick igenom besiktningen och sen gå hem med Aslan. Sen cyklar jag till gymmet och kör så hårt som dagen efrer dagen efter en stor fest tillåter. 

Hoppas kunna få in bilen på ombesiktning på drop in så fort som möjligt så jag vet hur fattig jag kommer bli! Puh! 

Nu ska vi snart fortsätta se serien "Person of interest"som vi nyss börjat med. En riktigt välgjird och bra serie! Rekommenderas!! 

Nu ska här fortsätta vilas! 
See ya!! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0