En lugn dag

Den här dagen har varit väldigt lugn för paret Zetterberg Östlund. Jag har stannat hemma från jobbet ifall Jonas behöver hjälp och börjar må dåligt igen. 

Neo har däremot varit med Fritids på Skräcklan och busat med sina vänner. Imorgon ska de ha disco och det ser han fram emot. 😀

I eftermiddags, kom Jonas syster Maria och Neos kusin Rebecka på besök. Vi fick väldigt fina lila tulpaner i olika nyanser! Ska ta kort på dem och visa så fort jag får möjlighet. 

Det har varit omtumlande dagar den här veckan. Natten till idag, fick familjen i alla fall sova. Tyvärr återhämtar man sig ju inte lika snabbt längre he he, så jag är fortfarande trött. Jonas är väldigt matt, men han har i alla fall ätit, tack och lov. 

Nu ska jag läsa några bloggar och sen försöka få lite sömn. Imorgon är en ny dag. Den här damen ska få bettskena hos tandläkaren och detta ser jag fram emot. 

God natt kära vänner och bekanta! 💗 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0