Julmiddag med tjejgänget!

I lördags fick Neo och Jonas ha lite tid för sig själva. :) Och själv for jag till Mellerud och träffade mina vänner. RIKTIGT trevligt! Inte för att vi kanske helhjärtat gått in för att menyn skulle vara jul-tema, men det var supergott ändå! ;) Och med lite flams och trams så som det ska vara på en riktig tjejträff, så blev det supertrevligt!

Igår så for jag till Mellerud igen. Jag passade på att jobba där just denna dag men orsaken var främst att åka till Camillas pappa för han skulle sälja ett helt lamm till mig - jätte billigt! Jag kan lugnt säga att vi har frysen full av lammkött nu! Herre gud vad kött vi har! Vi kommer inte behöva köpa kött på evigheter! :)

Det gick bra att sälja i Mellerud också. Jag lyckades sälja till varenda kotte i en trappuppgång plus en till i närheten. Fem härliga ordrar blev det i alla fall och helt klart good enough! Vår leverantör av släckare fick lite problem, vi har nämligen sålt slut på lagret verkar det som. Men han skulle försöka fixa lite släckare till mig till idag ändå. (hoppas jag verkligen!) :)

Bifogar lite foton från helgen. Neo har nämligen varit ute och åkt pulka med sin pappa för första gången. Det var JÄTTE kul tyckte han! (de)

Nu är det dags att se till mitt lilla yrväder. Han verkar ha vaknat ser jag. :)

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0