Lidköping here we come!

Idag blir det en trevlig tur till Lidköping, hade vi tänkt. Det är en mysig stad och väl värd att kika lite närmare på.
Hoppas bara regnet vill hålla sig på avstånd. Hoppas innerligt slippa få användning för vårt minst sagt bökiga paraply. Men men... Man kan ju hålla tummarna i alla fall. :)

Nästa vecka blir nog lite händelserik, tror jag. På måndagen kommer Neo få träffa sina kusiner. Kanske även sin moster också. Det ska bli roligt. Onsdagen blir lite jobbigare kan man nog lugnt säga. Men det är inte en dag jag vill missa hur som helst. Min syster, bror, far och jag ska utse sten till mammas grav. Därefter ska mina syskon och jag vara med när de gräver ner mammas urna. Det känns som ett sista farväl till mamma. :/

Roligare blir det på lördagen då det förhoppningsvis - om vi kan få ihop alla i tjejgänget - ska ha lite kalas här hos mig. Jeanette fyller den dagen och själv tänkte jag ha ett lite senare kalas, så vi slår ihop våra födelsedagskalas och bjuder tjejgänget på lite mat hemma hos mig. Men det är inte helt säkert att alla får barnvakt etc så vi får se hur det går. Man vill ju att alla ska ha möjlighet att vara med. Men det löser sig nog. :)

Nu är Neo inte glad alls längre. Förmodligen dags för en liten siesta så här på förmiddagen. Vi får se. Skriver snart igen. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0