Lite regn... och lite mer regn... och så ytterligare lite mer regn... :)

Å så kul - regn igen. Kanske inte. Men vad passar bättre att göra när det regnar än att mysa i soffan med en bra film och lite godis. Det är väl förvisso inte fullt så enkelt när man har en liten knatte på snart 9 månader. Det blir några stopp på vägen och lite bus och lek får liksom ingå i det hela. Men vad gör väl det. :)

Igår var Neos halvsyster Nathalie här. Jonas har en dotter som är 20 år (japp, du läste rätt). Själv är han 40 om någon undrade. :) Hon och Neos farmor och farbror kom på besök. Trevligt minsann med avbrott i regnet och alla hushållsgöromål.

I förrgår var vi däremot hos mina släktingar. Min syster och sambo har precis köpt hus utanför Alingsås. Det ligger en bit ut på landet och i förrgår fick vi prova att köra deras nyinköpta fyrhjuling. Roligt minsann! Det vill jag lova. Kanske inte det mest användbara att köpa om man bor i stan så jag fick passa på att "testa" den lite hemma hos dem.

Nu ligger Neo och vilar i sin säng. Egentligen är det dags för mat men han får sova lite till, tänkte jag. :) Ska hur som helst gör i ordning maten. Kulinarisk upplevelse av Semper blir det denna gång. Försöker mixa hemlagat med burkar. Han ska ju ha två lagade mål mat varje dag och det är ibland lite marigt att lösa med tid. Så det är tur att burkarna finns att köpa. Nam nam, tycker i alla fall Neo att det är. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0