Besök hos Neos morfar

Gårdagen var hektisk. Först for jag och Neo till Uddevalla på en liten utflykt med Maria. Men trippen blev kort för Neo tyckte inte det var lika roligt som hans mamma. När vi kom hem så försvann alla dystra miner och när Jonas mamma, hennes sambo och hans bror kom på besök, så var han lika charmig som vanligt.

Plötsligt så reste han sig upp utan att hålla sig i något!! Jisses! Nu är det nog inte långt kvar förrän han släpper taget om möblerna. :)

Idag ska jag och Neo först hälsa på Neos morfar Hans tillsammans med morbror Christian. Jag har inte varit hemma hos pappa sen mamma dog så det kommer nog bli aningen jobbigt med alla minnen men det är lika bra att få det överstökat så blir det kanske lättare nästa gång. Sen far vi hem direkt och hjälper Jonas rensa ur garderober. Jag hoppas jag sen hinner ta en fika med Camilla på Överby!

Nu river Neo huset. Han tycker inte alls att mammas städning är godkänd. Så kan det vara ibland! :)

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0