Fredagsmys på fredagen och besöksdag

Den här helgen har varit supermysig hittills. Jag, Jonas och Neo hade en mycket mysig fredagskväll med en klassiker till middag, Flygande Jakob. Och så godis så klart. :) Och massa gottigt att titta på, på teven. Precis som det ska vara.

Idag har vi haft besök av både min väninna Natasza och Jonas mamma och bror. Jag och Natasza for till Saabs gym och svettades lite. Det gick riktigt bra, med tanke på att jag inte sovit sååå väldigt bra natten till idag. Sen for vi hem och fikade med Jonas och hans familj, for iväg och köpte mat och fikade lite till efter det. Så vid det här laget har jag säkerligen ätit upp alla kalorier jag har gjort av med på gymet och ökat på med lite extra i reserv. Puh! Ja ja... Det kaaan ju tänkas att alla de där kalorierna blir muskler till sist. Hi hi.

Imorgon har vi inget på schemat. Förmodligen blir det en slapp dag, kanske städa upp lite hemma och sen äta lite söndagsmiddag och se något bra på teven. Om vädret tillåter så blir det kanske en längre promenad också. Vi får se. Kroppen ska tillåta det också efter all aktivitet senaste dagarna. ;)

Nu är det snart dags för en liten kille att få sin kvällsgröt och mjölk. Han är inte ett dugg trött, verkar det som. Hm... Övertrött efter den här dagen måntro? :) Vi får se om det blir bättre med sömn i natt än det varit tidigare. :)

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0