Hurtig dag minsann!

Vad härligt det är när man kommer hem från ett träningspass ändå! Idag tog jag med mig Neo till Saabs gym och svettades lite. Det är skönt när man märker att bebismagen inte längre är ett hinder och att man klarar ungefär det man gjorde innan man blev gravid. Räknar ändå kallt med lite träningsvärk imorgon. ;)

Nu går Neo raskt mellan möblerna här hemma. Han håller stadigt i ex en stol men så får han syn på något han vill pilla med. Och så står han plötsligt både länge och väl och grejar med sin leksak tills han inser att han inte håller i något stabilt längre och då sätter han sig nästan alltid ner. :) Härom dagen märkte vi att det ofta räcker med att hålla honom i bara ena handen när han går numera. Är så klart JÄTTE stolt! :)

Jag har också gjort ett riktigt storkok med flera middagar åt honom idag. Det är skönt att ha lite hemlagat att variera med när burkarna blir tråkiga. Oftast är det också godast med hemlagat så klart, vilket märks ganska tydligt när Neo ska äta.

Imorgon blir det en kort sväng till Uddevalla. Jonas och lillkillen ska ha en dag för sig själva - bara grabbar emellan så att säga, och jag får lite tid för mig själv. På onsdag åker jag nog till Mellerud och träffar ett par vänner. Ska bli trevligt. Skulle gäääärna flytta Mellerud närmare Vänersborg. Om någon kunde hitta en universallösning på avståndsproblemet utan att någon måste flytta, så vore jag tacksam. Men men... Jag kommer hemifrån en stund i alla fall.

Nu är det dags för Neo att få lite gröt.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0