Nya fönster!

Jisses, det är inte utan att man börjar bli lite trött. Igår gick jag en nästan två timmar lång promenad och efter en natt med näst intill icke existerande sömn, så for jag idag först till Uddevalla för att träffa doktorn och sen tillbaka hem där snickarna nu höll på som bäst med att byta våra två-glasfönster till tre-glas. De har hållit på hela dagen och det är inte utan att man är lite snurrig efter att ha varit tvungena anpassa sig till situationen och burit på Neo större delen av dagen eftersom det ligger skräp och fönster överallt. Men tusan vad bra det blir!

Men Aslan, vår vovve, var smått hysterisk förut - han undrade så klart vad det var som hände med så många människor i huset och alla saker utanför och inne i huset. Han skällde och var så orolig att jag fick ta med mig honom och Neo på en långpromenad idag också. Men att laga mat var inte att tänka på. Det fick bli korv med bröd i microugnen! Det är damm över hela huset så vi kommer ha att göra imorgon efter att snickarna varit här. :) Men men... bra blir det i alla fall!

Det verkar som att de blir klara imorgon eftermiddag, tack och lov. Hade egentligen planerat att åka till Mellerud och hälsa på Natasza och Jeanette imorgon men eftersom snickarna är här, så ville varken snickarna själva eller Jonas att huset skulle vara obevakat så jag har snällt fått hålla mig hemma, så när som mina promenader. Men men... turen till Mellerud blir nog på onsdag istället som det ser ut nu.

Nu får jag ta hand om mitt barn igen!
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0