Öronpropp och nässpray med kork i näsborren!

Vilken trevlig dag det här har varit! Först for jag till Saabs gym och tränade. Gick jätte bra - i alla fall om man bortser från att jag fick jaga Neo halva tiden på gymet. Men det är ju träning det också så jag klagar inte! Inte såå mycket i alla fall. :) Sen var det bara att fara hem och duscha, ge Neo lunch och packa förnödenheter till Neo och sen for jag iväg till Trollhättan. Jag och Camilla satte oss på Strandgatans kafé/restaurang. Det är ett jätte mysigt ställe och lunchbuffén är supergod! Kan varmt rekommendera stället. Inte blir det sämre av en fin utsikt över vattnet också. :) Neos syster jobbar där och vi hade hoppats få träffa henne idag men vi hade otur. Hon jobbade inte denna dag heller. (förra gången var hon sjuk och kunde bara titta in en kort sväng) Vad är en tur på stan utan lite shopping. Vi smet in på Åhléns och fick köpt lite "förnödenheter" så att säga. :) Underbar dag!

Jag har haft lite konstiga nätter sen Neo föddes. Självklart kan man nog väga in en stor portion brist på sömn, men senaste nätterna har varit lite utöver det vanliga. I alla fall mitt möte med mamma, som jag beskrivit i tidigare inlägg. Jag sover med öronproppar numera. Jag fixar nämligen inte snarkningar och snarkar - det gör Jonas, det vill jag lova!! Men för bara några nätter sen så var jag nog lite trött. När jag satt in en öronpropp så kändes det inte riktigt rätt.... Hm... vad kan ha gått fel? Öronproppen satt i min högra näsborre!! Herre gud! Jag måste ha varit hur trött som helst. En annan natt så lyckades jag få in nässprayen med kork och allt in i näsborren. Jag var skitsur för att ingen spray kom. :D

Jag har beslutat att från och med nu, börja göra några rescensioner då och då. En i veckan kanske. Det kan vara precis vad som helst men oftast film och böcker, skulle jag tro. Självklart kommer allt vara hur präglat som helst av mina värderingar och prioriteringar. Men en liten info-tur om vad jag sett eller exempelvis läst kan det i alla fall bli. :)

Lägger in ett foto från dagens fika med Camilla. Ett foto på henne och Neo idag - blev bra, tycker jag. :)
Nu är det nog dags att se efter Neo igen.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0