Vattenberedaren paj!

Så paja vattenberedaren IGEN! Morgonen började bra, med besök av min far och bror. Roligt för Neo att få träffar morfar och morbror igen. De var på väg hem till morbror Christian för att städa ur hans lägenhet. Christian har nämligen fått jobb i Göteborg och ska flytta från Vänersborg nu i slutet av september. Skönt för honom så klart, men lite trist för oss eftersom det inte blir lika enkelt längre att träffas. Men men...

Ganska precis när de skulle gå, så upptäckte jag till min fasa att vattenberedaren läckte! Ve och fasa! Så imorgon blir det till att fixa en ny akut. Och jag som hade tänkt träffa vännerna imorgon.  :/ Men man kan inte få allt, antar jag.

Hittade förresten ett foto, taget av min bror - samma dag som jag åkte in till BB! Senare samma kväll, så satte värkarna igång. Jag hade på känn att det skulle sätta igång snart så jag var ganska nervös, som kanske syns på fotot. Hi hi.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0