Fasad-planering

Äntligen har vi börjat planera kring fasad-bytet på ena sidan av huset. Det är det, samt att vi måste ha bättre ventilering i badrummet, som måste göras på huset men sen kan vi bo här i många år utan att behöva göra något mer, enligt besiktningsmannen - om vi nu känner för att bo kvar vill säga.

Igår for vi till Beier och beställde virke och tillbehör. Jonas har kommit fram till att han kan göra mycket iiiinnan semestern, vilket underlättar väsentligt för sååå roligt är det ju inte att bygga när man är ledig. Idag ska vi åka till Bauhaus i Uddevalla och införskaffa lite andra saker - verktyg och maskiner som jag typ har noll koll på vad det är!

Imorgon är det Valborg. Själv är jag (som sagt) inte någon storfan av den högtiden, men det blir väl att man hänger med till elden i alla fall. Och på söndag ska Jonas tatuera sig igen och jag och Neo far till Mellerud för att träffa mina tjejkompisar. Deeet var länge sen nu och ska bli jätte trevligt!

Nu hör jag att Neo vaknat inne hos sin pappa. Själv har jag varit ute på en lång promenad med Aslan runt halv sex på morgonen. Tänkte försöka gå innan Neo vaknat så vi får se hur tidigt jag måste gå upp i fortsättningen.
Dags att hälsa på min lille knatte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0