Danmark, Tjejfest och nu jobb

Vilken underbar resa till Danmark vi fick! Vi for över till Fredrikshavn och tog sen in på Hotellet. Och vilket hotell sen! Det hade ALLT!! Och det som skulle föreställa Caribbean Reev, såg verkligen ut som paradiset! Det var otroligt vackert och välgjort! Till och med en landkrabba som jag, plaskade omkring rejält. Och Neo äääälskade att plaska och skvätta vatten på sin mamma. *skratt*

Senare på kvällen gick vi ut och åt god mat och drack gott vin och mös resten av kvällen. På eftermiddagen dagen efter, for vi hem, nöjda efter en på det hela taget supertrevlig resa!

På lördagen hade jag tjejfest - och vilken tjejfest vi fick! Jag bjöd på mat och dryck och vi gjorde charader (stavas det så) och skrattade så vi tjöt. Jonas blev nertvingad till oss på nedervångingen - han hade allt helst avstått, sa han men blev nertvingad ändå att hjälpa oss med att skriva ihop roliga meningar för oss att använda oss av. Efteråt underströk han att han tycker att jag i fortsättningen ska ha tjejfest för vänner och inte honom och relation med honom utan mina vänner. Blev nog lite för mycket av det goda, tror jag!

Sen for vi iväg till Trollhättan en sväng. Jätte trevligt!

På söndagen tog vi det myyycket lugnt. Jag ska ju iväg och jobba idag - semestern är slut!! Jonas överraskade mig med pizza och film och vi mös och hade det gott resten av kvällen.

Nu är det dags för mig att börja förbereda mig för dagens arbete! Som vanligt så har man lite jobbångest första dagen (och dagarna innan), men jag hoppas jag kommer in i det så snart som möjligt. Nu är det dags för mig att väcka min lille juvel!

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0