Advent!

Det är lite trist för jag har vid ett flertal tillfällen försökt lägga till bilder i bloggen nu men appen via min iphone vägrar och eftersom jag så sällan sitter vid min dator numera så blir det aldrig av. Men igår satte jag mig faktiskt och sorterade foton samt sparade backuper, så det ska förhoppningsvis finnas tid att hitta fotona igen via datorn. :)

Det känns som en evighet sen jag skrev här nu. Och hur sammanfattar man då allt som hänt.

Vi var ju på Neos kusin Elliots jätte fina dop. Har jag skrivit det redan kanske. Jätte fint och mysigt var det!

Sen fyllde ju vår lille kille 2 år! Och vilket fint kalas det blev! Som vanligt så bakade jag för mycket så vi har frysen full ännu! Ha ha!

Jaså har jag skrivit om det också. Ha ha! Tja, vi har varit på flera födelsedagskalas sen dess och i fredags efter jobbet for vi till Liseberg för att spana in julmarknaden där. Som vanligt superfint!! Neo var sådääär förtjust i vahlrona mjölkchokladdrycken som jag och Jonas däremot smaskade i oss. Desto mer populär var den gigantiska kanelbullen som vi delade på! :)

Vi åkte alla möjliga barnvänliga åkattraktioner och shoppade även lite till den kommande julgranen. Vi ska nämligen ha en kungsgran i år, hade vi tänkt. :) Mest för att slippa barren men så är den ju sååå fin också!

Imorgon är det fredagsmys igen och jag har noll idéer om vad jag ska hitta på. Utöver godiset då alltså. Sen ska jag iväg och köpa glögg för på fredagen ska Neo och hans pappa ha mysdag själva medan Neos mamma far iväg till Mellerud på Tjejträff. Bl.a. Ska vi mysa på Sunlike, bada och sola. Sen äter vi gott och dricker glögg hos en av tjejerna efteråt. Ska bli mysigt!

Snart fyller också båda mina syskon år och sen är snart julen här på allvar. Vi har redan pyntat ordentligt. Nya julgardiner har vi, likaså ljusstakar och dukar och några tomtar har redan kommit fram. Köpte också ett par julböcker åt Neo som vi kikat lite i.

Nej nu är det allt dags att krypa till kojs! Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0