Stressig vecka!

Den här veckan har varit allt annat än lugn. I vanliga fall så försöker jag hinna hem så jag thinner ta lite lunch innan jag hämtar Neo. Men reser man till och från Åmål, så går väldigt mycket tid till att bara köra. Och energi!

I alla fall - efter en vecka som varit ganska så tuff, så valde jag idag fredag att ta det lugnt. Eller lugnt och lugnt. Vet jag egentligen vad det innebär? Ha ha! Jag har städat upp, handlat, gått långpromenad med Aslan, skjutsat min far till verkstan och bakat bröd, kaka och julkolor. Och så har jag ÄTIT julkolor också! :D Det är ju min godisdag idag och idag har jag utnyttjat det minsann! :)

Så nu är det mesta inför julen färdigt - i alla fall det vår familj ska ta med oss. :) Imorgon tänkte jag och Jonas ta oss till en julmarknad. Japp vi älskar marknader, thats right! På söndag blir det kalas i Alingsås för min syster och bror. Och så blir det ännu en veckas arbete i Åmål innan jag tar en veckas semester! - tror jag!

Lilla julafton ska vi till min syster i Alingsås och sova över där till själva julafton då vi far hem till min moster och fortsätter festen där. Ska bli väldigt roligt alltihop!

Men en sak i taget! Snart ska Neo få nana och vi hoppas huset får vara varmt i natt. Vattenfall har nämligen haft problem i vårt område till och från hela dagen.

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0