Väldigt mysig fredag!

Den här dagen har varit väldigt mysig! Och vi har inte gjort speciellt exklusiva saker. Bara ätit en god middag, tittat på sketch på teve, mumsat godis och byggt lego med Neo. Tänk att just den kombinationen kunde vara så trevlig!

Imorgon blir det (om vädret tillåter) en god middag med tjejerna och bio lite senare. Det ska bli myyycket trevligt minsann! DET behöver den här tjejen!

Neo är helt återställd - om man bortser från den envisa hostan som kommer då och då - fortfarande!! Anar att det är flera förkylningar som kommit på varann för nu har han varit förkyld konstant sen han började på dagis. Magsjukan däremot, försvann på knappt ett dygn. På eftermiddagen, dagen efter natten då han mådde dåligt, så var han jätte hungrig och kunde lätt få i sig både youghurt och senare lite middag.

Idag har jag inhandlat vitpepparkorn som jag strategiskt svalt hela, efter goda råd från flera håll. Jag håller tummarna för att det ska göra susen utifall att jag (trots att jag nu booorde vara sjuk om man ska tro info om inkubationstid) skulle bli sjuk. Usch och fy! Ingen trevlig tanke! Hoppas verkligen att jag slipper! Men sannolikheten att jag ska klara mig blir ju större ju längre tiden går och då blir det ju lite mer lugnande med tiden.

Dags att se vad min lille spjuver har för sig. Det är lite väl tyst nämligen så man vet aldrig - bäst att kolla. ;)

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0