Besök i Göteborg!

Idag for vi hem till familjen Corneliusson i Mölnlycke. Supertrevlig dag! Vi möttes av kaneldoften i dörröppningen. Min kusin Caroline hade bakat bullar och vi fick äta dem alldeles nybakade med te till det. Underbart! Sen gick jag och Caroline på en långpromenad med Neo, medan Ann-Sofie och Nelly gick på bio och Jonas mötte upp sin bror inne i Göteborg för att se Frölunda vinna med 2-0, tror jag det var.  Anders ordnade sen en riktig gourmé middag med oxfilé pomes frites och kantarellsås!! Underbart gott!! Och resten av kvällen busade vi med min lille kille som väldigt gärna ville leka "farlig tiger"!  Jonas hade köpt en Frölunda-tshirt till Neo och ett Frölundaskal till sin mobil. Ja jag säger då det! Har väl aldrig riktigt förstått mig på den där känslan för ett lag.  Nu sover Neo och det är snart dags för hans mamma att följa hans exempel. ;) Hej så länge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0