En mysig Påsk!

Det har varit en riktigt mysig Påsk i år. :) På Långfredagen for vi till min syster och hennes familj i Alingsås. Vi bjöds på fyllda ägghalvor, lax och själv hade jag med mig en Pavlova till efterrätt.

På Påskafton for vi hem till min mormor i Lysekil. Min moster Annsofie med familj, pappa och bror kom också dit och vi fick våfflor först, lite senare en riktig Påskmiddag med Janson, köttbullar, sill och bröd. Till efterrätt fick vi Pinocciotårta och däremellan, massor av godis.

Neo fick två påskägg. Ett av min moster och ännu ett av min mormor. Och han hade vansinnigt roligt när han lekte med dem allihop!

Efter våfflorna var vi så mätta att vi var tvungna att ta en promenad. Längs promenaden, låg en stor damm där två Svanar simmade tillsammans. Jag lyckades ta några riktigt fina foton på nära håll. Svanarna var inte direkt skygga. :)

En på det hela taget riktigt mysig Påskafton! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0