Besök av syster!

Den här veckan har funkat hyggligt bra faktiskt. Har jobbat i Trollhättan och det är ju skönt att slippa köra så långt. :)

I veckan fick vi ännu en stor kasse fullproppad med jätte fina kläder till Neo, knappt använda. Så idag fredag så ställde jag mig och bakade en dubbel sats bullar. Något vill jag ju tacka med!

Lagom till att bullarna var klara så kom min syster och hennes son Elliot på besök. Jätte mysigt! Han är så bedårande söt så man nästan vill ta en tugga av de där gosiga kinderna!

Vi gick en promenad i skogen med barn och hundar och Elliot sov hela vägen. Sen var det så klart gott med några bullar och kaffe! ;)

Neo har varit jätte duktig på pottan. Vi introducerar den på ett lekfullt sätt (som sagt), och det har minsann gett resultat! Jätte skoj är det, tycker Neo och superstolt är han så klart när det finns något där när han reser sig upp. Ha ha! Sååå urgulligt!

Jag hade tänkt åka till Natasza imorgon men det blev ändrade planer så jag funderar på att antingen åka till Vattenpalatset med Neo eller åka pulka i backarna. Kanske både ock rent utav! ;)

Tja vi får se vad dagen har att erbjuda helt enkelt. Nu ska här nanas! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0