Lugn helg!

Den här helgen har så illa tvunget varit ganska så lugn. Förkylningen bröt nämligen ut med full kraft, natten till lördagen. Om det nu var en ny förkylning eller bara den gamla som bröt ut igen, har jag ingen aning om. Jag har ju inte varit helt frisk sen veckan innan jul så det ligger ju nära till hands att tro att det är den första förkylningen som hållit i sig.

Det roligaste den här helgen har ändå varit vår pottsuccé här i stugan. Köpte potta till Neo på fredagen och på lördagen hade han kissat för första gången! Gissa om han var stolt!!! Hans föräldrar också så klart!!! Är förvånad över att han så snabbt förstod vad han skulle göra. Antar att han ser de hur de andra barnen gör på förskolan. :)

På lördagen gjorde jag ICAs recept på Biff Enchilladas till middag - som jag och Jonas älskar! De ser kanske inte supergoda ut när de är färdiga men tro mig - det ÄR de!

Morfar Hans och morbror Christian kom hur som helst på besök under dagen. Jonas for iväg till Bosse på besök och på det hela taget så blev dagen ganska okej ändå.

Idag på söndagen mår jag ännu sämre så det blir en extremt lugn dag så jag orkar jobba imorgon. Mår jag fortfarande dåligt så tänker jag kontakta vårdcentralen för att ta reda på vad det här är.

Nu ska jag kika på Gladiatorerna som vi spelade in igår kväll.

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0