Shopaholic-varning!

Du milde tid vad jag har shoppat senaste tiden! Det hela började lite smått med att förskolepersonalen sa att Neos nya sommarskor var alldeles för stora. For in till stan och köpte ett par nya. Men så vaaar det ju ta tre och betala för två och han behööövde ju faktiskt ett par foppatofflor också så det blev det och ett par skor till hans mamma också.

Tyckte garderoben var lite torftig efter att flera tröjor gått på sista versen. (gillar inte dagens mode något vidare så jag har envisats med mina gamla tighta tröjor i några år nu) Så det hela slutade med några tröjor till mig också.

Sen köpte jag ett 1-års medlemskap på Motionspalatset förra veckan och insåg att jag inte har några indoor-skor att träna med. For iväg för att köpa sådana. När jag ändå var i affären, passade jag på att klaga på mina (outdoor???) Salomon gortex-kängor eftersom de fått "förslitningsskador" på bara tre månader - trodde jag.

De skulle reklamera skorna och lät mig testa ett par nya likadana fast rosa som jag genast älskade! Sen visade det sig att mina "gamla" skor var köpta i december och alltså lite äldre än jag trodde, men IOM att jag tydligen slitit ut skorna i rekordfart, så fick jag ändå rabatt på de där nya. En snygg träningsväska som är praktisk, behövde jag ju också så det var ju nödvändigt att köpa en för att slippa alla Ica-påsar.

Puh! Har börjat få lite smått ångest kan man säga! Ja ja... Värre saker har väl hänt! Får helt klart ta det lugnt med utgifter resten av månaden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0