Dagstripp till Göteborg

Igår ville jag göra något lite mer aktivt än senaste dagarna. Jag menar - jag har ju inget virus i kroppen - vad jag vet. Jag har ju "bara" stressmage eller snarare "stresskropp".

Jag chansade och utförde ett aerobicspass på en timme. Har nog lite bättre kondis än jag tror - säkert pga alla trappor jag springer i dagligen. Det funka finemang! Men bara någon timme efteråt så fick jag världens magvärk! Själva passet innebär ju iofs lite stress i sig, men kruxet var nog främst att jag hade ätit strax innan jag tränade. Suck!!

Är van vid att kunna tortera min kropp med aktivitet dagligen och jag känner inte igen den nu när det krävs så otroligt lite för att hela kroppen ska ta stryk. Den har verkligen blivit "överkänslig", kanske just pga att jag torterar den, inte minst psykiskt ganska ofta. Suck!

Iaf... Idag var det bättre så jag tog med mig Neo till Göteborg för att hälsa på min bror. Jätte mysigt så klart! Var verkligen jätte länge sen jag var där senast - när han flyttade in senast faktiskt, för två år sen!! Usch fy vad länge! Tur vi träffats hos oss eller andra för annars hade det ju varit direkt tragiskt!

Imorgon ska jag få svar på proverna och därmed reda på om jag behöver Gastroskopi eller inte. Viiiilllll IIINNNNTTTEEE!! Så jag håller tummarna för att jag slipper!

Puh! Nu är det dags att ta hand om min lille kille här märker jag!
Hej så länge! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0